Geschreven tekst onderscheidt, AI ondersteunt

Bestaat de beste manier om een boodschap over te brengen?
Hoe nauwkeurig valt een doelgroep te definiëren?
Wat spreekt hen aan?

Dezelfde vragen stelt Barbara Slooten haar uitgebreide klantennetwerk en ook zichzelf al meer dan een kwart eeuw.

Onderzoekend, innovatief, ondernemend en vooral heel erg nieuwsgierig naar de beweegredenen om nieuwsbrieven en bladen te lezen, te reageren op advertenties, boeken te schrijven en te kopen, producten en diensten af te nemen.

De theorie? Er is geen theorie.
Zichtbaarheid en helderheid, dat is belangrijk.
Met eerlijkheid, betrouwbaarheid en transparantie vastgeklonken in het dna. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Breng je boodschap met de juiste expressie. Met oog en oor voor de ontvanger. Want die bepaalt je succes. 

Le Detail is de spin in het web voor alle facetten van on- en offline communicatie.

Bel mij
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.